The last time

Varit helt off, men nu sa Drewke till mig att jag skulle blogga typ....

Det har hänt en del saker på den senaste tiden ja. Praktiken är bland annat aklarad och det gick skitbra på den och jag trivdes skitbra. Jag ska även tillbaka och fråga om jobb/ sommarjobb hade jag tänkt! :D

På sportlovet hade vi ( min familj + två andra familjer ) en härlig skidvecka i Österrike, Wagrain. :D

Helgen efter sportlovet så hämtade vi våran valp, Messi :D Han heter egentligen Packo, men vi kallar honom för Messi :D




Thats räcker för detta inlägget.. (a)  :P

Orkar inte skriva mer.

Eller jo, kan ju säga som så att den 29:onde, alltså snart har min blogg 1 år.

Så då lovar jag att göra ett inlägg. Det lär antagligen bli nästa inlägg ändå så.. :(     xD

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0