Tjoo

Nu har jag varit ute på min APL plats i 2 veckor och jag trivs som satan, älskar ungarna och personalen där! <3 Nu har jag bara 3 veckor kvar där. :/ vill vara där längre -.- :p menmen. I onsdags så var jag och mamma faktiskt på Lunds resebyrå och bokade en resa till mig och Rebecca och Julia till Alanya i sommar. Kan fortfarande inte förstå att mamma och pappa låter mig åka utan någon vuxen och så. Men fy fan vad de ska bli kul. Vi åker den 4 juli. :) Annars är jag även allmänt taggad till sommaren! Fy fan vad den ska bli bäst! Igår kom Håkansson till byn och träffade mig och Sara. Vi diskuterade som fan, sen fixade vi finmiddag hos mig (y) plankstek! :p Efter vi hade ätit så dansade vi :p sen fixade vi oss, speciellt mig. Sen gick vi hem till Sara där det var fullt hus med hennes släktingar, och då var vi så väldigt mogna att vi lekte kurragömma och tagen tillsammans med hennes kusin och lillebror :) När Håkansson åkt så snackade jag och Sara och jag drog upp lite jobbigheter från livet. Och det var skönt att du ville lyssna fast du var med på grejorna lite ch redan visste. Men tack ändå! :) <3 Idag blir det att åka på kalas i Sjöbo där min kusin för en vecka sedan igår fick en dotter :D en liten Ella :) så ska vi fira de, och även Ellas mormor, alltså min kusins mamma. Sen när jag kommer hem så blir de nog att träffa iaf Rebeca och Amanda, kanske Drewke och Sara också bland annat :) Puss på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0