Jävla REMSA´re

Jaja, får väl göra ett inlägg nu då när folk har börjat titta in här.. Eller vad säger ni REBECCA ERIKSSON, AMANDA JENSEN, SARA HELBERG och MATILDA DREWKE -.-  ;)

Nä skojade bara, men det var faktiskt som Matilda sa idag påväg hem från skolan; längesen jag bloggade. :/

Nu är det 2012 vilket betyder Nytt År, Nya Problem, Nya Tag och allt vad man brukar säga. :)

Jag ska fan göra detta året så mycket bättre än förra året 2011, trots att jag tyckte att 2011 var ett skitbra år. Vilket betyder ifall jag lyckas att 2012 blir riktigt jävla bra! :D

Jul och nyår var roligt. Alltid kul med julklappar och supe (a)

Nu har vi gått två dagar i skolan efter jullovet och jag har två dagar kvar, sen går jag ut på praktik på Fasanens förskola i Löberöd i 5 veckor. Riktigt härligt! :D  

Jag ska få vara med barn i 5 veckor i rad (y)
När jag var och hälsade på praktikplatsen kändes allting jättebra, så det ska nog gå bra.

Efter praktiken har vi sportlov direkt, och då ska vi ( min familj ) tillsammans med "de vanliga" ( mimmi, peter, hannah, ebba och linnea och asse, linda, johanna och emma ) till Österrike och åka skidor. Riktigt taggad till det för jag älskar verkligen att åka skidor och eftersom vi inte gjorde det utan var i Thailand förra sportlovet istället så ska det bli extra roligt i år med skidor.

Mamma och pappa har även börjat snacka om att de är sugna på att åka till Thailand över jul och nyår, men jag och Paui har inte varit lika sugna på det, så vi har haft en del diskussioner om det, men det går frammåt.
Det blir antagligen att vi åker dit ändå :/ men vi får iaf fira jul hemma så att vi åker någon gång mellan jul och nyår. Jaja, bättre än inget. Det kommer ju fler nyår som man kan fira i Sverige! ;)

Nu ska jag göra lite läxa.. lite sent, men måste. Och imorgon börjar vi med matte 08.20, och jag och Matilda ska åka med hennes pappa kl. 06.50  så det blir segt att vakna imorgon :(


Men men.    Ni får ha det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0