Härlig helg

Det har varit en härlig helg, likt en helg som man hade för ca 1 år sedan eller något. Ingen alkohol (y)

I fredag sov Drewke här och vi åt det gamla vanliga, fläskfillé och pommes. sen käkade vi chockladpudding. FiiFaan vad vi åt..
Efter mat träffde vi Julia ute och var väldigt mogna och lekte på skolans nya lekplatser (y)
När vi kom hem stack jag och Matilda med moppen till Hammarlunda där jag egentligen var bjuden på fest. Vi ´titade in på festen lite, sen blev vi fylletaxi´s när vi skulle köra hem, för Matilda körde hem Josses moppe med Josse, och jag körde hem Sara på min moppe, hon skulle igentligen åka på Josses moppe med Josse, men idioterna hade druckit, så vi körde hem dom.
När jag och Matilda kom hem så krängde vi godis och chips och hade allmänt damp och var övertrötta..

På lördagen vaknade vi och Matilda stack hem direkt.

Mamma hörde ifall jag ville ha med kompis och kolla på hockey. Jag hörde med Håkansson, så jag och mamma hämtade henne i Hurva, sen körde hon in oss till Lund. Vi fick ta tåget ut till Arenan.

Vi hade skoj och kollade på matchen och dampade. Kollade även in snyggingar där.. (a)

Pappa skulle igentligen ha hunnit in, men de gjorde han inte, så vi fick ta tåget hem också.

Vi hoppade av i Lund där vi åt kvällsmat på BK. Sen hämtade pappa oss i Lund.

Mathilda följde med till Löberöd.

Sara och Julia kom hem till mig och snackade med oss lite, men sen stack dom hem och jag och Mathilda stack ut emd min moppe. Vi körde med Anna till flyinge, och sen hem igen. Jag och Håkansson krängde då godis och chips ( som blev över från mig och Drewke. ) Sen gick vi och la oss.

Idag har vi inte gjort ett piss. Bara suttit på mitt rum och varit ute och ätit med min familj.

Håkansson stack precis hem, och det är klart att det blir bråk här hemma då.

Nu väntar jag på att Julia ska höra av sig så att jag kan träffa henne :D

Imorgon börjar jag min APL. ( praktik ) Börjar väldigt chill, kl. 11. :D

ha de. <3


Gamal bild på mig och Drewke, skulle ha en annan, emn det funkar inte. :/ Men söta va vi på jägers i typ 7:an eller när de är, ;) <3





En bild på mig och Håkansson från idag. Vi hade damp.. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0