:|

Trivs så jävla bra på praktiken! Tror nog inte att alla där trivs lika bra med mig bara.. Jobbigt att tänka så. Men det kunde varit värre för både dem och mig! Men har faktiskt två veckor kvar, så jag får ta vara på dem och det är ju bara upp till mig själv hur jag vill ha det! Är riktigt nere med allt nu, men tror det är för att jag är så trött och så. Men oavsett vad så är framtiden ljus! Roliga saker att se fram emot framöver: Österrike över sportlovet. Vi får valp i April. Det blir vår och sommar. Fester. Valborgsfest. Midsommarfest. Turkiet med Julia och Rebecca den 4 Juli! :D <3 Huset för mig själv och hundvakt minst 1 vecka i sommar. Och i skolan lättar allt mer och mer för varje dag. Jag behöver inte vara så negativ och nere. Det är bättre om jag är glad och positiv. :D Rörígt inlägg, men nu mår jag bättre! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0