Hockeypremiär och bildbomb från somras

Ikväll var jag på Hockeypremiär i Malmö då Redhawks spelade¨. En bra match. De vann med 5-0.
När jag kom hem la jag in bilder från telefonen till datorn som jag inte gjort sen Juni. Så nu lägger jag upp lite bilder från somras till nu..




Spanien i somras.

Också Spanien i somras. Syster på bilden.

Spanien i somras med syster på bilden vid väskorna.


Någon dag i somras i Malmö med Sara, Simon, Amanda, Rebecca och Matilda <3


Någon gång i somras då Rebecca, Sara, Matilda och Ananda sov hos mig <3


I somras någon gång då jag hälsade på på WSJ  <3


Också i somras i Lund med dessa folk, Sara, Rebecca och Calle-Phille...
Och med Sofie och Christian. Vi åt på någon Indisk resturang. En trevlig kväll.

Orkar inte lägga upp mer bilder från somras just nu, men jag avslutar med två bilder på Hockeyn från ikväll (y) <3







Godnatt  <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0