Lite av den senaste tiden

Skolan flyter på. Och jag går i en så sjukt jävla bra och härlig klass. Dock flyter inte mina skolarbeten på. Jag är så in i helvetes efter med så jävla mycket. Mamma vill typ att vi ska ha ett utvecklingssamtal snart så hon får veta hur det går och massa sånt. Jag tror lärarna får börja ta ifrån mig skoldatorn ifall jag ska klara skolan. Facebook tar över mig.


Blev fel med bilden, men orkar inte klödda. Men det är min klass! <3

Annars har det inte hänt så mycket. Jo Hockeyn har börjat (y) :D
Malmö ligger ganska så bra till än så länge. Stolt över er MIF <3




Kommer inte på mer just nu, för mår inte jätte jätte bra för minuten om man säger så. 

Men min framtid har jag aldrig sett mörkt på. Jag har alltid sett framtiden som ljus.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0