Konstiga känslor

Vetifan vad det är, men allt känns helt konstigt. Jag har typ humörsvängningar och "känslosvängningar" ( ehm, kan man ha de ? ) Jaja. Men iaf så imellanåt kommer det gråtklumpar i halsen och sen försvinner det och jag blir helt glad. Jag fryser jätte mycket och sen bara blir jag varm. Jag menar inte under ex. en dag utan det går fram och tillbaka mellan detta på typ 1 minut hela tiden. Jätte jobbigt. Det är typ helt mycket, men ändå inte mycket som hänt på sista tiden. Både på de senaste dagarna och de senaste månaderna. Skolan sköter jag inte, släkten träffar jag inte och familjen sviker jag. Smågrejer hit och dit. Jag orkar inte med sånt. Jag är världens räddaste person som aldrig öppnar munnet förutom på fyllan, men ändån känns det som att jag blir inblandad så fort det är bråk eller tjafs. Jag "säljer" mig själv. ( Inte sexuellt. ) Men jag låter NÅGRA vänner bestämma för mycket över mig ibland. Ändå älskar jag dom som gör det. Men det blir svåra val av det. Är de åldern som gör att jag glider ifrån familj och släkt så mycket som jag gör? Både och tror jag. Åldern påverkar lite, men det mesta är upp till mig. Men jag är sån. Jag väljer gärna kompisar före annat. Släkt och familj får lida. FAN för mig. Att jag inte tar vara på de jag har så länge jag har de. Jag tror vännerna finns kvar trots att jag inte går ut med dom varje kväll. Men jag klarar typ inte att inte träffa dem. Sen efter skolan blir jag typ alltid kvar i Lund och sånt dåligt. Och dom här jävla sociala problemen man har. Det tar ju död på en. Allt går inte alltid som planerat. Och ja. Allt är typ bajs nu. Orkar inte skitet med min älskade släkt som hänt på sista tiden. Rörig text som fan. Men den är för min skull. Jag mår sjukt mycket bättre av att ha lite av känslorna nerskrivna någonstans. Och jag vet ju vem som läser, så då får jag berättat det till dom jag vill härifrån. Så då slipper vi gå och snacka mina problem när vi träffas. ;D    Lyssnar på all musik och har alltid gjort det. Men för tillfället är det typ bara dansband jag lyssnar på, för de flesta dansbandslåtarna har så meningsfulla texter. Mormor, Morfar, Farmor, Farfar, Kusiner, Mostrar, Farbrödrar, Era partners, Matilda, Sara, Amanda, Rebecca, Corre, Mathilda, Julia, Linnea, Maria. Klassen BF1C. Mamma <3 Pappa <3 Paui <3 Selma <3 Zlatan <3 Älskar er alla otroligt. Det är ni som håller mig kvar här nere.          Jävligt omogen text och sånt. Jag vet, Men så får det vara. Och namnen i slutet är bara för mycket, ja jag vet det också. Men så får det också vara. ;) Puss och tack, eller vad man säger :s <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0