Jag ska snart dra mig in i en helt annan värld..

Efter skolan stannade jag och Matilda kvar i Lund ett tag med Rebecka Andersson i vår klass. Sen träffade vi även Marijan. Sen åkte vi hem. Vi fick skjuts från Hurva till Löberöd av Bayers. Tackar :)
Datan och snackade lite med mamma när jag kom hem. Det var ett lyckat samtal med henne, angående min 16 årsfest. :D
Det blev / blir inget farmor och farfar besök idag, mamma tycker inte det är lämpligt att gå dit idag. Dels för att farmor ska iväg på en sak imorgon och sen fick jag reda på att dom har varit på begravning idag. Så det är klart att de inte vill ha besök nu. <3
Nu sitter jag i min säng med datan och kollar runt på den och tänker på allt. Men tänkte nu gå in i en helt annan värld för ett litet tag. Simsvärlden (a)

Ska alltså spela Sims. Sen får jag se vad kvällen har att erbjuda mer än att jag  antagligen ska träffa Linnea. :)

hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0