Dålig uppdatering

ojojoj vcad jag känner att jag är duktig på detta med att blogga och så.. ;o

men jag har faktiskt ett liv också (a)

aja, livet flyter på som vanligt, lite kaos med en av mina fyra äldre bara. men allt ska nog lösa sig ska du se farmor. <3

annars har det varit väldigt mycket supe och så på den sista tiden. och skola då ju.

har precis haft lov. vi gjorde inget särskilt precis på lovet. jo, jag, syster, mamma, matilda och linnea var på torsdagen på Ullared (y) en riktigt rolig dag! :D

Sen har jag även blivit brunhårig.

På fredagen på sista fredagen på lovet då vi drack ett litet gäng hos sara så träffade jag och persson Perikles på hantverksgården i Löberöd (y) :D


Persson, jag och 3 av 5 av Perikles (y)

På tisdag fyller jag 16 år. :D

Det är lika med 16 års fest nästa lördag hos mig för mig och JW som fyller 16 på söndag. Riktigt jävla skoj ska de bli.!.!.! :D


Haha, sexig bild på mig och JW. Men med den bilden välkomnar vi folk till vår fest på ett evenemang på facebook iaf. (y)

Just nu har vi gäster här hemma. Linda, Asse, Peter och Hannah, de kolla fotbollsmatchen mellan Sverige och Danmark.

Nu ska jag städa mitt rum till musik av Perikles. För imorgon blir det släktkalas för mig och pappa.

ha de!

jag bloggar när jag gör de.

Ps. Dudu, killen lilla va (a)

Aja. hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0