Valborg

Både bäst och sämst..

Valborg var riktigt kul. Men när man kom hem va de inte lika kul längre. RIP Björn.

Jaja, jag får skriva om de roliga Valborget som de va innan vi fick reda på de iaf.
Jag och Sara kom dit och där var en del folk. Vi började bygga tält som de flästa andra också gjorde.
Sen grillade vi. Och givetvis blev de lite sprit på de med (y)
Lite senare gick vi till Majbålet i Harlösa. Hoppas inte att allt för många la märke till oss så. :/
Typ vi snackade och dansade och sånt hemma hos Josefin!
Till och med jag blir lite social med lite sprit i kroppen. :/
Sen åkte typ folk hem och jag och Sara gick och la oss i vårt tält.
Kallt som fan va de och vid 3 gick vi in i uterummet för de va så jävla kallt i tältet, så sov vi där istället. Då mådde jag som sämst.. Och vid 4 gick jag ut och bort till Josefins grannars buskar och kräkte.
Duktig som gick iväg ialla fall.
Vid typ 8 vaknade jag av att dom andra som sovit i uterummet prata högt som fan.
Sen efterhand vaknade fler och fler folk och vi städade lite, och åt frukost, sen plockade vi ner tälten och sen åkte typ jag och Sara hem. :D

De som var där var: Josefin Andersson, Sara, Matilda Persson, Amanda och Rebecca, Ebba, Elin L och Elin A, Tobbe ( Elins kille ), Alexandra Eklund och hennes kompis Joacim, Julia och Nellie, Sofie Nilsson, Axel Smedman, Benjamin Gatford, Otto, Anton Karlsson, Jesper ( Jolle ), Filiph K och Kristoffer Heyl. Tror de va alla.  Och självklart var Josefins familj hemma och ordnade allt bra till oss alla! <3

När jag kom hem satte jag mig vid datan lite, sen åt jag, och sen somnade jag framför TV:n i typ 1 och en halv timme eller 2 timmar eller något, och nu hamnade jag vid datorn igen.

Ikväll ska vi iaf äta grillspett och pommes tror jag mor och syster bestämmde. Och de blir kanske utgång för mig med Matilda eller Sara eller något. Kan även hända att jag och syster går ner till farfar och farmor och hälsar på. :D

Bilder från festen kommer senare när någon lagt upp de på faceook, för jag tog inga egna. :D

Och verkligen så beklagar jag sorgen till ett år äldre Björn från Flyinge som jag inte känner men som kompisar känner liksom. Stämningen i skolan lär inte bli skoj i morgon. Tänker på dig och din familj. Jag vet inte men läste på Facebook att du kört av vägen med Epa. :(
Det har väl bara gått ett halvår sen PH. :'(

RIP    <3

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0