Tisdag

Förs var de samling i matsalen för alla niorna. Vi fick gå till olika grupper typ, de som byggde scenen i en, de som skulle va på scenen i en och typ ljud och bild i en grupp, och vi övriga i en, jag och Matilda och Julia ska sköta kläderna bakom scenen, så nu har vi inget att göra, så vi gick förs och satte upp schemalappar på skolan, sen fixade vi till våra fina inbjudningskort som skulle ges till Jensens Byggland. Och ja justde, Simon följde också med oss. Sen gick vi och visade Lotta de och hon godkände dom + att hon gav oss en ny uppgift som vi kunde göra då vi kom tillbaks från att ha lämnat inbjudningarna till Jensens. Så alltså sen gick vi bort till Jensens i de regniga vädret som de då va. :(
Och Julia och Simon trodde att de var kvar på sitt gamla ställe, fast de har ju flyttat ut utanför byn nu. Haha, så de va bara att gå. Lämnade dem och allt gick bra.

När vi kom tbx gick jag och Matilda och Julia upp till bilden där Matilda och Julia gjorde en stor bild med texten: Skänk pengar till oss nior, eller något sånt. Riktigt fin och pysslig blev den ;)
Samtidigt gjorde jag min egen bild lite.

Efter de hände inte så mycke, jo Sara och Matilda gick och handlade, och Jag och Julia gick en runda.
När Matilda och Sara kom tillbaks as garvade de och berättade för mig varför: Sara tappade sin oöppnade sockerdricka i glasflaska hos Jerry och han blev as sur.. :P

Sen gick Jag och Matilda och titade på när dom tränade lite. Riktigt bra blir de (y)

Sen åt vi lunch och sen gick vi och handlade. När "lektionerna" började igen satt jag och Matilda och glodde när de övade! :D

Sen slutade vi tidigt :D

När jag kom hem blev de data och massa snack och flum med syster och hennes kompis. <3

Nu data, sen ska jag skriva en uppgift till bilden och sen öva lite engelska.

Kanske också blir fotboll ikväll i Malmö när de älskade blåvita möter HIF i derby. Haha, ska i så fall glo matchen med pappa och jag är MFF are och han HIF are.. De blir intressant ;)


Simon, Julia och Matilda på väg hem från Jensens..


Dom igen :)


Foto från träning i matsalen :)


Träning, fast man ser typ inget


Också träning, fast man ser inget, men lägger ändå in

hej så länge

Kommentarer
Postat av: m3lind4

hur gammal är dU?

2011-05-24 @ 17:32:26
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se
Postat av: Emilia ÅP

15, 95:a, du då? :)

2011-05-24 @ 18:48:28
URL: http://selmasflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0