Tisdag

Skrev inget igår, blev inte så för jag och syster gick till farfar och farmor efter skolan och när vi kom hem gick jag ut med Matilda typ. Så han inte skriva och så igår. Annars var det en väldigt deppig och speciell dag.
I kapprummet är alltid ett jäkla liv och stök, och särskilt på måndag morgon. Men igår satt alla helt tysta och bara tittade ner i golvet när jag och Matilda kom in. Vi kunde inte vara kvar så vi gick ut och snackade och skrattade massa med Josse. Sen gick vi in igen och viskade om vi ville något. När lärarna kom och vi gick in så hade vi kerstin och hon började med typ en jätte låg och tyst röst nästan på gång att gråta med att säga att Björn Knutsson hade omkomit... Jag tycker riktigt synd om henne som hade först hans bror som mentorselev och sen Björn själv.
 Och folk var helt nere och e del grät under dagen och de var typ inga riktiga lektioner typ eller så. Jag och Matilda var typ halva dagen med Maja, Sylvia och Linnea. Linnea har det riktigt hemskt, i och med hon var den sista som pratade med honom...
På hålan åkte jag och mamma ut till Björns träd, och de va första gången jag verkligen mått riktigt dåligt över detta. När vi klev av bilen och gick bort till trädet. Min mage bara klumpade sig och jag mådde riktigt dåligt. Det är riktigt obehagligt. Tanken på att stå på ett ställe där man vet att en person som man vet vem det är bara dog på för två dagar sen.

Aja, min dag fortsatte bra. Jag menar jag kände ju inte honom alls. Fast på kvällen efter att jag hade snackat lite med Linnea och hon ¨hade berättat precis hela dödshistorien för mig så kom tårar som satan. När jag kom hem, och mina föräldrar bråkade med mig, och jag stängde bara in mig på toan och började gråta. Den enda i går kväll för mig va Paui <3
Du sa till mor och far att jag inte mådde bra och sånt skit.
Jag var rädd som satan så jag sov över hos syster. <3

RIP Björn verkligen. Kände inte dig och vi va inte ens vänner på facebook trots att vi gått på samma skola tre år och sånt.. Många av mina tankar just nu går till dig, din FAMILJ och andra nära och kära till dig! <3


Idag var de bättre stämning i skolan och det var faktiskt som vanligt. Efter så blev de datan, sen klippa gräset och sen äta. Nu datan. Jag och Matilda hade tankarna på att köra till Björns träd och tända ett ljus (a). <3
Får se vad som händer. Blir iaf datorn lite till ;D

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0