Onsdag

Usch. Jag orkar inte med detta just nu Björn.. Jag kände inte dig, det ända var att du gick på vår skola förra året, men det är faktiskt tillräckligt för att även jag ska må dåligt. Jag sover hos min syster om nätterna och blir rädd så fort det mörknar ute, för man "ser" dig komma i din epa typ överallt. Jag tänker mest på din familj, och även mycke på Linnea, Felicia och så. Det är riktigt hemskt. Att se folk må såhär dåligt. Jag hoppas du har de bra. Kanske var de detta du ville ? I så fall hoppas vi att du fick som du tänkt dig och att allt är bra för dig nu. Vi på jorden går förr eller senare vidare, men du finns alltid i de närmastes hjärtan. Ingen kommer någonsin att glömma dig, inte ens exempel jag. Detta tragiska med dig kommer alltid finnas inom mig.
Jag tror det var den 29 april som du lämnade jorden. Alldeles för ung med hela livet framför dig. Du är enormt saknad av så väldigt många. Det är obeskrivligt och overkligt detta som hänt. Må du nu bara vila i frid uppe hos PH! <3


Okej. Inte så mycket depp nu. För idag har varit en ganska skoj dag iaf. Ingen skola ;p  Haha, jag och Matilda och Linnea åkte in till Eslöv i morse för att titta på Björns epa :( fast vi fick inte se utan tillstånd, men från stängselet så så vi den lite iaf. Det var väldigt obehagligt att se. Men det kändes som att de kanske var ett lite bra sätt, ialla fall för Linnea att ha lite lättare att gå vidare i livet. De var ju visserligen inte så roligt. Men sen efter det blev de massa flum, trams och skoj på MacDonalds. :D Haha.
Sen gick vi in till stan och Linnea fixade saker där. Även där hade vi jäkligt skoj. Sen åkte vi hem, och då gick vi till Sara som var sjuk idag och slappade där. Jag, Linnea och Sara somnade typ i en halv timme. Sen följde jag med Matilda till frisören. Sen har jag typ bara varit hemma till nu. Tittat TV och så. Och när mamma kom hem så fick jag min nya i-Phone 4. :D Och den ska jag nu vara jävligt rädd om. Fast de som hände var JÄVLIGT KUL. Och det är klart som fan att man SKRATTAR åt de.!  :D <3

ha de bra för jag ska äta typ nu.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0