Onsdag

Jahapp, dagarna går fort som fan nu, och de är redan onsdag och niornas show i morgon. 

Arbetat med showen hela dagen. Och jag har även antagligen avklarat två restprov :D

Sorry för dålig uppdatering, men mitt internet i telefonen funkar inte, och jag har inte varit hemma, eller ialla fall så har jag inte varit vid datan så mycket.

Igår blev det ialla fall aldrig Malmö, fast så fotboll på TV:n, och tur va ju de för silka fittor som fördarvade matchen igår alltså :o

Jaja, efter de gick jag ut i byn med "frun" Matilda ;) haha

Efter skolan idag gick jag till frisören och slingade håret, så nu är jag extremt blond :)

Jag blev nöjd med de.

Åt precis lax, och nu kommer Matilda snart och då ska vi dra till ip och hjälpa mamma att stå i kiosken när herrarna spelar. Lycka till LIF.
Och för oss i kiosken lär de nog inte gå så bra, för tydligen kommer där vara någon liten Nisse gubbe som ska kontrolera över oss :O

haha, jaja.

Ha de bra.

I will snart återkomma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0