Onsdag

Skola idag. Hade först soprov som gick sådär, hade iallafall övat lite denna gången till de. Sen tyska där jag gjorde nationellt prov som också gick sådär. Språk och jag går liksom inte riktigt ihop. Sen no, satt och snackade i andra klassrummet med Matilda, Nelly, Sylvia och Felle typ. Sen åt vi och sen fixade vi oss för vi skulle fotas. Alla nior skulle ta spexfoto. Jag blev Rufus ;) haha. Torperade mitt hår as rufsigt. (y)
Haha, lite bilder från fotona idag:














Haha, skoj va de.

Efter de hade vi engelska. Glosprov, 50 glosor. Gick sjukt bra för att va mig! Fick också reda på resultaten av nationella, jag var Godkänd i alla! :D
Efter de hade vi bara matte, och sen ea. och då va vi i matsalen jag och Matilda och tittade när dom tränade till niornas show. Riktigt skoj!

Efter skolan var jag riktigt flitig!
Gick hem till farfar och farmor och klippte gräset, sen åt vi där. Finns ingen bättre mat än de de äldre lagar tycker jag (a). Tack farmor för att du kan fixa så god mat. ( Även mormor då och andra lite äldre (a) <3
Efter de tittade jag hos dom på fyra bröllop programmet från Löberöd som dom hade spelat in för jag missade de. Sen gick jag till firman och då klippte jag gräset där. Sen åkte jag och mamma hem och då hjälpte jag henne att plantera sallad :P
Haha, sen ut med Matilda. Sen gick vi hem till mig och åt lite typ :P
Sen gick vi till Pizzerian och va med Sara och Linnea lite :)

När jag kom hem tittade jag lite på tv.

Nu ska jag nog snart sova.

Godnatt så länge iaf! :)

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0