Off igen

Har varit off igen. Men har inte varit vid någon data så har inte kunnat skriva. Men i fredags åkte jag och Matilda på min moppe till Rebecca i Eslöv. Och på kvällen så var jag och Matilda med Sara, Josse, Sofie, Ebba, Linnea och lite Maria typ. Sen sov jag hos Sara med Sara och Josse till lördagen då jag fick gå upp ganska tidigt och gå hem, (så att jag hade sattit mig i fågelbajs dagen innan då jag vaknade..) när jag kom hem så duschade och fixade jag mig, sen packade jag och sen hämtade Matilda, hennes pappa och Benzon mig så följde jag med dem till deras stuga och vi sov där till söndag. Tack för de. Riktigt skoj. Kanske kommer lite bilder någon gång. Fast inte idag iaf. :)

Idag försov jag mig, sen gick jag och Matilda lite, sen hem till mig och åt frukost. Sen skola. Nu är jag hemma och ska nog träna lite glosor snart. Har 102 engelskaglosor till onsdag.. :(

jaja.

ha de.

hejdå.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0