Måndag

En vanlig, men ändå inte vanlig skoldag idag. Det var ju vanliga lektioner och så, bara de att vi så film på alla typ :)

Riktigt slappt!

Och från i morgon till torsdag är de schemabrytande pga 9:ornas show, och på torsdagkväll är de uppvisning för föräldrar kl 19.00 tror jag, och på fredag är de för skolan, och efter de ska vi bara städa och sen slutar vi! :D

Bara skoj framöver nu. Fast jag har ju en del skolsaker kvar att göra. Mitt eget fel, men känns ganska bra, för de är nog bara två inlämningar i Engelska kvar, och den ena skrev mamma idag! (y) <3 Sen ska nog jag med hjälp av Matilda göra den sista i morgon. Sen har jag 50 glosor till onsdag, och de har jag koll på! Sen har jag omprov i ekonomi i morgon med, men de har jag också koll på. :D
Ska även skriva min bilduppgift, två bokraporter och en no uppgift. Okej, de blev ganska mycke endå. Fast de fixar jag. Jag är ändå inte med och spelar något i pjäsen så jag har massa ea att göra de på.

Sen på fredag åker jag, mamma, syster och mormor upp till Linköping för att hälsa på min moster och mina två kusiner Felix och Oliver!

Ska bli riktigt skoj.

Nu ska jag nog, vet inte, typ träna lite ekonomi (y)

ha de

Kommentarer
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

Följa varandra via bloglovin? :)

2011-05-23 @ 21:35:06
URL: http://jennica.spotlife.se
Postat av: Emilia

jo :)

2011-05-24 @ 15:04:18
URL: http://selmasflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0