Kanske ett första inlägg från i-phone ? :)

Så, nu tror jag att jag ska klara att blogga från telefonen lite då och då, ja om detta inlägget som jag skriver nu funkar, då funkar de :) efter skolan blev de massa data tills vi åt, efter maten gick jag och hundarna ut i trädgården och satte oss i en liten hörna, och dör gjorde jag läxor. Mamma kom också ut sen och hjälpte mig. Sen gick vi in och mammsen skrev om fem metaller till mig! <3 tackar, då var man ännu en läxa mindre ;) Efter de glodde jag lite tv med pappa, nu är jag på mitt rum med min älskade telefon och bloggar från den. Imorgon blir de en slapp dag, schemabrytningsdag som jag redan skrivit om innan. Aja, hörs i morgon, kanske mer ikväll. Vet inte, jo en sak vet jag och de är att jag ska lägga mig betydligt mycke tidigare ikväll än igår! ;) Hej så länge iallafall

Kommentarer
Postat av: m3lind4

svar: Låter awesome :)

2011-05-24 @ 10:16:44
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se
Postat av: Emilia

:D

2011-05-24 @ 14:54:58
URL: http://selmasflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0