Inget Malmö

Okej, de blev inget Malmö, men istället mötte jag Matilda efter skolan.
Sen vid typ halv fem? cyklade iallafall jag, Sara, Matilda, Linnea och Julia till Rövarekulan, sen kom Sylvia och Felicia också dit.
Vi grillade och hade de riktigt skoj :D

Riktigt drygt sen att cykla hem bara.. :(

Lämnade hem cyklen jag lånade av Matilda och dem med följe av Matilda där vi typ småplanerade helgen lite eller vad man kan säga.
För på fredag blir de Liseberg! Och jag och Matilda ska ha de bäst där. Sen vet jag inte vad som händer, om de blir husvagnen eller något. Får se.



Bild från oss i Rövarekulan idag.. :)

I morgon blir de skolan, fast riktigt lugnt, typ inga lektioner och så.
Kan hända att iallafall jag och Matilda drar till Malmö i morgon istället. Båda två måste hitta klänningar till lärarmiddagen och skolavslutningen.. :(

Aja, vi hörs.

Hejdå, nu ska jag käka popcorn med familjen, sen blir de duchen och sen sova.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0