Helgen över :(

Hade gärna blivit kvar i Linköping några dagar till, men de går inte i och med skola och så. Annars är allt bra och så, bilresan har gått bra fast drygt. I Linköping hände inget så speciellt. Träffade ju moster och kusinerna <3 Riktigt skoj är de. Vi har varit ute en del, och i Lördes kollade vi på när Oliver spelade fotbolls match, och då träffade vi även Thomas! :) Efter de åkte jag, mamma, paui och felix och lämnade mormor hos felix och olivers farmor och farfar. Senare mot kvällen bakade jag, Paui och Felix kladdkaka :) Jag har även fastnat väldigt mycket för deras sköldpadda <3 Jag vaknade i morse av att Anneli, (min moster) satte Skalis på mig <3 Jag och Paui har sovit på Felix rum, mormor utanför i TV rummet, Oliver på sitt rum och mamma och Anneli antingen båda i Annelis rum eller typ vars en natt i Annelis rum och den andra på kontoret. Dom bor i ett väldigt fint hus, eller radhus. :) Även mors dag, och jag och Paui har inte mer än sagt grattis, :( Vi är sjukt dåliga på sånt.. Men på hemvägen stannade vi på en resturang och åt, för de va mammas morsdagsprecent till mormor, när vi lämnade mormor hemma träffade vi även morfar ju, och en överlycklig Odin, ( deras hund ) Jag mamma och Paui han ca vara hemma en kvart, sen var de vidare hem till farmor och farfar för morsdag där. Kul som vanligt, Särskilt med kusinerna där med! :) Så nu har jag typ varit hemma en halvtimme, och jag måste verkligen bli klar med bild uppgiften! Och ja, Barcelona vann Champions Leag igår <3<3<3, ( stavning? ) hej så länge, orkar inte skriva mer nu, men de kommer kanske mer sen och även lite bilder och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0