HejHej

Vaknade för ca en timme sen då mamma kom in och väckte mig och sa att jag skulle hjälpa henne att måla runt poolen. Fast sov sen vidare en halv timme, och nu har jag precis ätit frukost och ska fixa mig så att jag kan gå ut och måla. Men jag måste vänta på mamma för hon är på ip och tittar fotboll när min kusin spelar.

Igår blev de som jag sa, ut med Matilda. och vi hängde på pizzerian med Linnea, och senare så kom även Sara och Anna dit. En skojig kväll. :D <3

Idag vet i fan vad som händer, ska först måla nu, men sen? Hoppas de händer något skoj iaf.
Annars får jag kanske träffa någon. Vi kanske också ska till Höör idag, jag mamma och pappa. För där är hundutställning :/ Fast bättre att följa med på de än att inte göra något alls!
Jag kommer nog också ta en runda med hundarna sen, kanske i skogen eller något i och med vädret. :D
Fan de finns ju hur mycke som helst som jag kan hitta på, för jag kan även tjata på mor att vi åker till mormor och morfar (a) För att träffa dom och för att bara va där, de är så härligt på somartid. Och för att jag saknar hästarna ;p haha.
Annars kan jag cykla till farfar och farmor ju ;)

Nej, men jag hittar nog på något.

ha de bra så länge, och så hoppas vi att jorden INTE går under idag!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0