Åska

Mobilklödd.. Jävla i-Phone. Jaja, börjar få lite rätt på den (y)

Jag och syster har handlat, städat huset och gjort mat! :D


Vår fina tacco (y)

När vi åt kom Pauis kompis Linnea och de börjada ösregna och åska >.<

Ví tre stod då och hade jätte kul och fotade vädret i uterummet.



Linnea ;D


Poolen och Linneas arm ;P


Fotade även in i tv rummet, och där är vår nya massagestol, ( suddig bild )


Poolarna, eller poolen och Jacuzzin, och vårt nya staket som jag har målat (y) :D


Jag gick även till framsidan och fotade, BTW. Pappas nya bil :P



Nu kom även Johanna och de tre sitter och glor tv medans jag sitter i köket och lyssnar lite på Joddla med Siv och Kal.P.Dal och lite Björn Rosenström! :D haha

Snart ska jag nog baka en kladdkaka till min syster och hennes kära vänner! :D

ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0