Onsdag

Sov hos Sara tisdag till onsdag, och en väldigt rolig och skrattig natt. Sov inte mycke, men men. Upp ganska tidigt, fix och sånt. Sen gick jag Sara, hennes pappa och Simon till bussen. I hurva mötte vi úpp Ananda. Åkte till Lund, tog tåget därifrån till Danmark, På stationen vid Bakken körde tåget självklart förbi, så blev lite klödd, vi fick åka vidare för att ta ett annat tåg tillbaka. När vi kom fram köpte vi åkband och sen gick Sara och Simons pappa själv och vi andra fyra började åka lite. Sen åt vi. Sen åkte vi mer, jag mådde illa så gick själv, men sen åkte jag med de andra igen. På kvällen åt vi alla Buffe där och sen åkte vi hem. Jag och Ananda fick lite damp som höll på att missa tåget för att de klöddades så jävla mycke med deras jävla biljtt sak.. men klarade de till sist. Vi hoppade av i Lund, Simon och Kjell åkte hem med Saras mamma, men alla fick inte plats i bilen, så vi andra tre skulle ta bussen till hurva, så när vi väntade på bussen fikade vi på Expresso House, ( stavning ? ) Sen träffade vi Sylvia och Maja som åkte samma buss som oss, och även Anandas mamma åkte vår buss. Saras mamma hämtade oss i Hurva. Nu ska jag sova för de blir jobb i morgon kl 7 tror jag :s Och justde, jag höll fan på att dö idag också typ.. I FlumeRide. ( Vet absolut inte hur de stavas, men men. ) Trästockarna. Har feta blåmärken på mina knän och så. För jag och Sara åkte den och jag skulle va cool och ha händerna i luften, men eftersom vi bara va två så va de mycke tum plats i båten och jag satt fram, så i nerförsbacken slog jag typ en halv volt. Från att ha sittit med raka ben som pekade fram, så när vi var nere satt jag med benen bakåt på knä.. Fan så ont de gjorde :( Annars var de riktigt skoj. Älskar er flickor! <3 och din familj så klart Sara! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0