Blandat

Ja, i måndes var jag sjuk, fast på kvällen stack jag ju till rövarekulan. I tisdags var de skola, och jag fick min frigolithatt! :D
Efter skolan blev de Malmö med Matilda :)
Jag hittade inget, men Matilda hittade klänning till lärarmiddagen.

Igår var de också skola, och efter så hade mamma och pappa och hundarna stuckit ut med husvagnen, så jag och syster var ensamma hemma, ( och antagligen är vi de till måndag. )
En del folk var här hos oss igår. Felicia, Mathilda, Matilda och Sara. En toppen kväll/ natt som slutade vid halv 6?
Idag vaknade jag sist, kl typ 10 i 2 :( Jag städade huset medans de andra fem badade och så.

Nu är syster och Felicia hos Felicias bror och hans tjej och deras nyfödda son och hälsar på och jag och Matilda var för typ en timme sen i Hörby med moppen och handlade mat till helgen. :)

Ikväll sover antagligen Matilda och Sara och Josefin av mina vänner här, för i morgon ska vi upp tidigt och åka med skolan till Liseberg :D

Har en del bilder på telefonen som ska in på datan från den senaste tiden, och om jag orkar så kommer en del av dem upp här på bloggen.

Nu ska jag laga mat till mig. Spagetti och köttfärssås så klart! (a) ;) <3


Ha de bra.

Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0