Klippa gräs x 3

Jag gick upp ca 11 och då körde jag moppe till först farmor och farfar, men de var inte hemma, så jag körde till firman, där klippte jag gräset. Sen körde jag med gräsklipparen till farmor och farfar. Klippte där. Sen stack jag hem. Hemma klippte jag gräset också :P

Nu har jag typ precis ätit frukost och ska hoppa in i duschen.

Sen blir de att ta 15:40 bussen till antingen eslöv eller hurva för att sen dra vidare till Lund för att träffa Sara och Amanda och handla present med dom till Mathilda som ska ha födelsedagsfest i morgon (y)

ha de



( Bild på min moped. till vänster, annas moppe, sen min, sen Mathildas och den rosa är Ebbas. )

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0