Fryser ..

Igår, alltså i Fredags så gick jag upp kl 8 för att göra mig klar. och vid 9 kom Matilda. Vi gick till Sara. Sen gick jag Matilda, Sara och hennes bror till bussen och åkte till Eslöv. Vidare till Malmö. Från Centralen blev det buss till Värnhem, Entre. Jag och Matilda var där typ 2 minuter, sen bestämde vi att vi skulle sticka till ett annat ställe i Malmö för att gå i en särskild affär där. Och vi beräknade att de kanske skulle ta max en halvtimme.. Men nänä, typ efter tre timmar var vi tillbaka på Entre igen. Först tog vi en buss. Sen fick vi byta. Sen kom vi till affären. Men den var stängd, ;@ Vi åkte tillbaka till det där mellanstoppet, fast på vägen hoppade vi av bussen på typ två ställen för att kolla i andra affärer. Sen på de mellanstoppet så fick jag och Matilda lite damp, för vi hittade inte den bussen vi skulle åka med :o Så vi hoppade på en buss som gick till Centralen. Och så var vi där igen på Centralen. Och då skulle vi ta samma buss som innan till Värnhem, men då såg vi att man kunde ta någon annan till Värnhem, så vi tog den, Bara det att typ slutstationen var Värnhem, och start var på Centralen, så vi åkte ett varv runt hela Malmö. Jaja, kul hade vi iaf. När vi kom till Entre igen så träffade vi Sara och hennes bror Simon igen, och dom var även med Amanda och Rebecca. Vi åt där. Sen åkte vi buss till Centralen igen. Tog tåget till Lund alla sex. I Lund följde vi Amanda och Rebecca till sina bussar, Sen sa jag och Matilda hejdå till Sara och Simon som också skulle åka hem. Jag och Matilda åkte istället till Staffanstorp, de har vi skullat göra sen två år tillbaks. Men nu blev de av iallafall. I Stp visade Matilda mig runt var hon bodde där innan och sånt. Sen gick vi in till typ "Centrum", handlade lite mat där. Sen gick vi till bussen. Där blev de typ lite klödd kändes det som. Fast allt gick bra. Tillbaka i Lund igen så sprang vi nästan till tåget som ändå var försenat.. Åkte de till Eslöv och där hann vi som tur var med Löberödsbussen, så vi åkte hem. När jag kom hem var farbror och hans fru på besök, och vi passade även mormor och morfars hund Odin, så alla tre hundar hade typ damp, så jag fick sitta med dem på mitt rum i typ en halvtimme och lugna dem. Sen åt jag. Och sen kom mormor och morfar och hämtade Odin och jag gick ut med Matilda och Sara. Sara åkte sen iväg med Maria. Sen gick jag hem och tittade lite TV med mamma och pappa. När jag skulle sova så smsade Sara att hon var hemma och frågade om jag ville ut, så jag gick ut med henne lite. Vi träffade Otto bland annat. Kallt som fan va de, och blött. Nu kom jag typ precis hem och fryser som fan. Ska snart sova för ska upp ganska tidigt i morgon och åka till IKEA :D Handla ny säng !!! :D Ha de. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0