Drar till de lite äldre ..

Igår åkte vi upp till Åhus, jag skulle till Jamboree, ( eller hur de stavas ) men scoutlägret i Rinkaby för att hälsa på Matilda, Felle och Becca. Men vi kom fem minuter sent, så man kom inte in. :(
Istället gick jag och Paui och Linnea runder i Åhus. Vi var i hamnen vilket var längesen. Sen när vi skulle tillbaka till Campingen gick vi vilse :( halv 12 på natten kom vi tillbaka.

I morse körde mamma mig till lägret igen och idag kom jag in. Riktigt häftigt. Sorjligt att åka hem sen bara.
Jag åkte buss från lägret till Kristianstad. I Kristianstad gick jag vilse :( men tillslut hittade jag till bussstationen och MacDonalds och där, och då åt jag på MC och sen åkte jag bussen till Hurva. I Hurva fick jag vänta en halvtimme på Löberödsbussen. När jag kom hem så handlade jag lite på ThaiVagnen (y) Sen hemma kom ångest för att jag inte stannade i Åhus :( Men mormor räddade läget, så nu ska jag snart köra hem till mormor och morfar och sova där och slippa vara helt ensam hemma :D

ha de. hejdå

( Alltså Scoutlägret var riktigt jävla skit coolt alltså! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0