TV

Glor TV med mamma och Paui lite nu, tittar typ på Beck eller något, har precis chattat lite på facebook med kusin Jakob som är i USA. Fuskit :(
Igår var de riktigt nice i alla fall. Var med Matilda, vi träffade Sara och Linnea. På kvällen satte jag och Sara upp vårt tält i hennes trädgård, vid elva på kvällen cyklade vi till Linnea där vi satt och grillade till två på natten. Jag lovar att de va riktigt mysigt och att de ska göras om!
Hem till Sara vid två. Saras bror som också sov med oss råkade vi väcka.
Det var as kallt i tältet. Och vi lå vakna till typ fem och hade riktigt skoj.
Runt tio vaknade jag och cyklade hem och fixade mig lite sen upp till Linnea. Hennes pappas kusin som även var med oss och grillade kvällen innan körde Linnea, Sara och mig till Nova. Riktigt skoj där!¨
Orkar inte skriva så detaljat eller vad det heter. Men iallafall så åkte vi hem med Saras mamma och Simon. 
När jag kom hem så stack jag direkt med moppen till mormor och morfar. Var där lite, innan jag kom dit, på macken i Löberöd träffade jag farmor och farfar. Pappa körde hem med moppen för jag orkade inte (a)
Så mamma och jag blev kvar längre. På hemvägen åkte jag för första gången i vår nya bil. Och vi hämtade Paui och Felicia som hade varit på Nova vid Hurva-fäladen.
När jag kom hem blev de data, sen äta kvällsmat, sen data, sen hem till Sara och plocka ner tältet. Sen hem och datan.
Nu är filmen slut! (a)

Haha. Jaja

Nu ska jag gå och lägga mig. Det är faktiskt skola i morgon efter världens bästa påsklov typ! :D Och det ska vara 23 grader varmt i morgon! Yes för det gillas!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0