Tja

Skrev inget igår, var inte hemma så mycke, men skriver lite snabbt nu om vad jag gjort både igår och idag! :)
Först skolan, Jag och Matilda hade plaerat att sova hos Sylvia, men Maja skulle sova hos henne så de blev inget.
Skoj på musiken, och de blev ingen idrott för mig och Tilda, för vi skulle egentligen hålla i lektionen, så vi hade inte med idrottskläder, och samtidigt hade Zvetlana sagt till Sofie och Nelly att dom skulle ha idrotten, :S
Klöd, men jaja. De blev att dom hade den.
Efter skolan åkte jag och Matilda med Hurvabussen och hoppade av vid typ E-22. Därifrån åkte vi med buss nr 1 till Malmö, vi gick lite på Entré, och satt på en parkbänk.. haha, och en uteliggare kom typ och hälsade på oss när vi satt där. Riktigt skoj!
Det var ännu roligare då vi hade åkt buss tillbaka till Hurva, för där visste man vem vissa va som satt och väntade på Löberödsbussen, och då dampade Matilda som fan, de blev ju att jag dampade med henne :o.  
Så jävla skoj.
När vi kom hem åt jag och Matilda, Paui och Mamma fondue hos oss.
Mamma hade även städat mitt rum och hittat sprit som jag gömt där, Så vi dampade lite på varandra om de. :(
När vi hade ätit kom pappa hem.
Jag och Matilda stack ut med moppen. Vi stannade vid vindkraftverken vid Tengelsås, där vi brukar stanna, vårt ställe! ;) haha
sen körde Matilda ner till den större vägen. Jag var livrädd, men de gick bra! :D
Sen körde jag till Gårdstånga, eller Getinge. Där hälsade vi på Felle lite (y)
Sen körde vi hem. Vi stannade en gång i Flyinge :D
Matilda körde på alla småvägar, och jag på de stora.
När vi kom hem satta vi moppen och gick ut i byn, fast de va helt dött.
Vi gick hem och hämtade tuggummi i moppen, sen gick vi ut lite till.
När vi kom hem åt vi massa godis och drack läsk och tittade på Svärdet i Stenen (y)

Haha. 

Och justde. Vi fick även klasströjorna då :D



Idag vaknade jag av att Matilda skulle hem typ, så mamma fick göra lite frukost till oss. När Matilda hade åkt gick jag och la mig igen :)
Men elva va jag tvungen att gå upp för jag och Paui skulle jobba på firman.
Vi gjorde oss klara och jag körde oss med moppen till firman.
Där staplade vi ved i några timmar.
Tjänade 400, så för mig va de värt de!
Sen efter körde jag och Paui Löberödsrundan. Jag ville att Paui skulle prova köra min moppe, men hon vägrade, :(.
Jaja.
När vi kom hem tittade jag Facebook lite, sen va de till att duscha och göra sig klar för kalas i Höör och fira Anton, Oskar och Roger.
Jaja. vi va på kalaset, och sen kom vi hem nu precis. Mamma dampar lite, så nu måste jag gå ut med hundarna.

Skriver mer sen.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0