Lång dag

Idag har det varit en riktigt lång dag :/
Skolan har börjat igen efter ett långt påsklov, och det är dax att börja gå upp tidigt igen.
Skolan gick bra och snabbt för på tisdagar är det alltis chill i skolan! :D
Efter skolan följd Matilda med mig hem och vi gjorde lite taccos. Sen åkte vi med moppen till Sylvia i Hurva.
När vi kom hem så satte jag mig vid datan och Matilda gick hem.
Sara och Julia frågade om jag ville vara med dom, så jag träffade dom på ICA. Sen cyklade vi till Braheskogen och hade picknik! (eller hur de nu stavas) Haha, gulligt med picknik verkligen ;o.
Sen cyklade vi vidare hem till Sofie och snackade med henne. Sen in till byn igen. Vi va lite på skolan.
Nu är jag riktigt trött, men jag orkar inte gå och lägga mig, jag ska nog titta lite fotboll med familjen (y).
Men ska först lägga upp iaf en bild! Haha

Och idag har jag blivit bjuden till Josefin Andersson på Valborg! :D

Taggar de som fan nu!

hej så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0