Hejsan

Jag är dålig och slarvig på att skriva. :(
Jag får ta och bättra mig.

Jag skrev inget i söndags. Så skriver nu om den dagen:

Jag vaknade typ kl. 11 och då gick jag upp och dammsugade halva huset. ( Duktigt )
Sen åt jag frukost och duschade och fixade mig och sånt.
Jag och Paui körde till mormor och morfar. När vi kom dit åkte vi till kusinerna i Sandby för att fira kalas för Alice och Amanda.
Anledningen till att vi inte åkte med mamma och pappa var för att dom inte skulle dit. Dom var och så på TIF-Mff i Malmö. Malmö vann (y)
Jaja. Kalaset gick bra. Träffade barn där. Amanda, Alice och Jakobs kusiner på pappas sida. tvillingarna Saga och Vilda, 5 år, och Theodor 2 år. Riktigt skoj med barn. Sen så vi även gammla filmer sen vi stora var små.
Vi åkte sen hem igen med morfar och med skadade mormor som har oppererat knäet och går på kryckor.
Sen körde jag och Paui hem. Vi åt pizza och thaimat som mamma och pappa hade beställt hem. Sen gick jag ut lite med Matilda och Benzon :D

Gick och la mig halv 4 tror jag de blev. Satt vid datorn..
Sen va de ju söndag också. Typ alla de senaste söndagarna har jag laggt mig sent som tusan.

Måndag:

Jag vaknade och klädde mig och tog med Zlatan ut och gå. Vi mötte Matilda och gick våran vanliga måndagsrunda. Sen åt vi frukost hos mig, och fixade oss klart och sen gick vi till skolan.
En helt okej skoldag. Skolkade idrotten.. ( Inte bra. )
Vi alla planerade typ Saras fest och Idol som vi ska till den 16. Skoj. Sen efter skolan följde jag med Matilda hem. Hon dampade, och jag och hennes syster Erika asgarvade åt henne.. Haha. PuckoUnge.
Vi gick ut lite. Sen åt vi kvällsmat hos mig. Spagetti och köttfärssås!!! (y) En av mina favoritmater.
Sen gick vi ut igen. Sen gick vi hem till Matilda och städade hennes rum.
Sen hem till mig och vi körde moppe. Först till macken. Där vi tankade och jag var så väldigt duktig på de.
Sen åkte vi till vårt place i typ Tängelsås. Vi åkte vidare till Flyinge och hem till Amanda och snacade med henne lite. Sen åkte vi till Rebecca i Gårdstånga och snackade med henne lite. Och även hennes roliga farbror kom och hälsade och sånt! :D  Haha.
Sen åkte vi hem igen. Kallt som fan va de på hemvägen :(
När jag kom hem tittade jag på En unge i minuten. Sen åt min familj kladdkaka som mamma bakat <3
Jag duschade och sen gick in på mitt rum. Där har jag och Paui suttit vid våra datorer till nu.

Nej nu ska jag sova.

Ps, igår, alltså på måndagen fyllde Sara år. 16 år. Grattis gumman.
Och även Amandas mamma fyllde år. Grattis!

Haha.

Godnatt o hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0