Hej

Idag va jag as sen så Matilda va inne och väntade och sen fick mamma köra oss. Skolan gick bra. Började träna på muntligt i matte, de går nog bra hoppas jag! (y)
Efter skolan gjorde jag lite engelska, sen åkte jag, mamma och Matilda till Lund. Jag och Matilda tränade Afro. Skojigt och oseriöst idag :/  Haha, älskar folket som är där. Dom är så konstiga.. :(
Sen kom mamma och hämtade oss. Vi åkte runt i lite affärer och fixade saker, sen MacDonalds (y)  :D Haha
Sen när vi kom hem gjorde jag lite Tyska. Sen cyklade jag hem till Sara. Sen hem, och sen träffade jag Matilda lite, följde henne hem och fick äntligen min sak hon gått och hålt på med. De va en lapp där man fick gratis HotWings från MC på CenterSyd :/
Haha, jag som gick och föreställde mig att hon skulle ge min typ en utlandsresa eller iallafall biobiljett, men nejnej. Hahahaha xP
Sen hem och va vid datan lite, sen smsade Julius, men inga pengar, så kunde inte svara. Så Sara fick ringa mig åt honom. Jag gick till Linneas Pizzeria där dom va. Fixade lite grejer med dom och lyssnade som vanligt på när Julius och mest Sara dampade på varandra. '.'
Jaja, sen hem. Duschen, Tyska och nu data. Ska nog snart sova.

Så gonatt så länge iaf! :D

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0