Fy mig

Ska jag ha blogg så borde jag kanske vara lite aktiv med den iaf. Dåligt av mig. Men jaja. På sista tiden har de väl inte hänt något så, jo. Mamma och pappa har varit i London och här har varit FF :D Fast Matilda och Felicia flyttade in till oss. <3 Sen har jag och Matilda följt med Sara och Josefin till Idol i Lund, fast tyvärr gick ingen av dem vidare :( Men de var en riktigt skojig dag i Lund iaf. Sylvia som vi träffade där och stod lite i kön med gick ju vidare :D.
Dagen efter var de Saras fest. Riktigt skoj, får se sen om jag kanske orkar lägga upp lite bilder från den! :D Men tack Sara för en sjukt skojig Födelsedagsfest!
Dagen efter fick mor och far reda på att jag är i "Drickaspritåldern". Läskigt, men sjukt skönt, för de blev inte sura och de bara skojade om det. Så jag får typ dricka ute nu :D
Har bara fått dricka med Mamma och Pappa innan :/
Jag har även varit med Corre och premiärsovit i husvagn med henne i deras husvagn.
Sen har jag börjat va mycket med Mathilda Håkansson igen. ( Pga. festen! <3 ) Så hon jag och Sara och Simon var en dag i Lund och på Nova. Riktigt skoj, dagen efter var jag ensam hemma igen, så då va de lite Chill krök hos mig först med Mathilda, Sara, Anna, Nellie och Linnea. Men mina föräldrar kom hem så vi drog hem till Anna och drack och festade och hade det bäst där istället. Sjukt så jävla skoj!
Nellie har jag och Sara börjat träffa lite också. Har kört hem till henne några kvällar. Sen var vi även i Rövarekulan med henne och Julia dagen efter Saras fest.
Dagen efter ChillKrök hos mig och Anna och så så typ hade Mathilda och Sara sovit hos mig, och vi solade, åt glass, ocg åt på pizzerian på kvällen, Sen var vi väldigt desperata.. ;o  haha ;(
Linnea kom hem till mig lite senare, och vi hade skoj, förutom att min stackars gammla hund sket ner huset inne.. Hon är för gammal nu känns det som. Men nej hjärtat, jag ska börja gå mer med dig och allt för om du försvinner nu redan så kommer jag inte orka de.. Du är liksom den ända som alltid funnits typ haha, ! ;P Vovsen min <3
Nu ska jag snart sova iaf. As trött :/

Ha de bra.

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0